گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

خدا جونم شکرت

به نظر من هر نعمتی که خدا به انسان میده بهترین چیزیه که یه نفر می تونسته داشته باشه وقتی که ازش بخوایم و این موضوع رو من بارها و بارها در زندگی تجربه کردم و به زیباییش پی بردم  

می خوام بگم همه هر چیزی که می خوان از خدا بخوان و به خدا توکل کنن که بهترین گزینه ها رو جلوی پای ادم قرار میده  

کی فکرشو میکرد که من الان اینجا و تو این موقعیت باشم  

فقط می تونم بگم خدا جونم شکرت

نظرات 1 + ارسال نظر
رئوف جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
تولد وبتون رو تبریک می گم. امیدوارم نوشته های بیشتری رو بتونیم از وب شما بخونیم.
منم به این موضوع اعتقاد دارم و بهش رسیدم و مطمئن هستم خدا برای کسانی که هدفی مثبت دارن بهترین ها رو انتخاب می کنه و در هر اتفاقی که می افته حکمتی توش هست پس بایستی همیشه بخدا توکل کرد.
پس می شه نتیجه گرفت که توی زندگی آدما نیت اونها خیلی مهمه.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد