گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

شب قدر

می دونید باورم نمی شد که این وره دنیا هم جوون هایی که اینجا به دنیا آمد ن یا بزرگ شدن پیدا بشن که دو دستی برای عزاداری امام علی  به سینه هاشون بکوبن شب قشنگی بود وقتی همه چراغ ها خاموش بودو قرآن ها رو سر همه و صدای زمزمه  العفو و التماس بخشش اینکه می دیدی شانه های یه مرد از گریه می لرزید و از خدا طلب بخشش می کرد  

صدای سینه زنی همه سالن رو پر کرده بود اینجا دیگه پرده ای نیست که قسمت مردا و خانوما از هم جدا باشه همه کنار هم هستن تو خلوت خودشون


ما اینجا مسجد داریم که همه دور هم جمع میشیم مخصوصا الان که ماه رمضان هست نماز می خوانیم افطاری می خوریم دعا می کنیم و.... 

 شب قدرش برام باورنکردنی بود  

دعای جوشن کبیر روی یه پرده بزرگ سفید که به دیوار نصب شده پخش می شد همه زمزمه می کردن یکی بلند یکی یواش و هم نوا می شدن با کسی که با بلندگو می خواند  

به قول یکی از اهالی مسجد که اونم تازه آمده اینجا شب قدرشم خارجیه کیفیتش خوبه  

ولی چون همه فرداش باید مشغول کار می شدن تا ساعت ۱۲.۳۰ بیشتر ادامه نداشت البته یکی از اصحاب مسجد بانی شده بود برای دعای ابوحمزه تو خونش خیلی انسان نازنینیه  

اینجا ایرانی ها با هم مهربون ترن بیشتر هوای همدیگرو دارن  

تو این روزای خوب التماس دعا دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
۳۰۱۰۴۰ شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://301040.blogsky.com

من هم ملتمس دعا هستم.
چون من خودم هم زندگی در خارج رو برای حدود 10 سال تجربه کردم، احساس می کنم حق دارم که نظر بدم در مورد نوشتتون.
به نظرم روی هم رفته مطلب قشنگی نوشتین ولی جملات و مفاهیمی هم توش هست که قبول ندارم.
به عنوان مثال جمله ی "ینجا ایرانی ها با هم مهربون ترن بیشتر هوای همدیگرو دارن" اصلا درست نیست. این فقط به عده ای از ایرانی های خاص با اعتقادات خوب و لطیف مثل شما بر می گرده.
افراد بی دین و بدون انسانیت، هوای همدیگه رو هم ندارن -مستقل از این که کجای دنیا باشن.
التماس دعا

رئوف یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
امیدوارم توی این شبها همه ی دعاها برآورده بشه.
خب تا حدودی با نظر دوستی که در بالا نظر دادن موافقم همه ی افراد مث هم نیستن .فقط اون افرادی که از نظر اعتقادی به یه چیزایی معتقد هستن اینطورن البته نمی گم کسانی که به چیزایی که ما اعتقاد داریم اعتقاد ندارن اونها نمی تونن افراد خوبی باشن ولی همه جور ادم پیدا می شه. خوب بد خوشبختانه شما با خوبا برخورد کردید.
من داداشم خارج از ایرانه می گه نمی شه خارج از ایران به همه ی ایرانیا اعتماد کرد. چون بعضی شون واقعا بی خودن منتظر یه موقعیتن که داغت کنن.
من آپیدم. خوشحال می شم .بیای.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد