گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

مواظب حرف زدن خودتون باشید

دیروز سوار بر اتوبوس داشتیم از خرید برمی گشتیم و با دوستم مشغول حرف زدن بودیم که یک دفعه آقای که ردیف بغلی و صندلی جلوتر از ما نشسته بود برگشت و ما رو نگاه کرد چون ما اینجا با حجاب هستیم خیلی برامون عجیب نیست که برگردن و نگاهمون کنن ولی به اون طرز خاص عجیب بود وقتی که برای بار دوم برگشت به دوستم گفتم فکر کنم آدم ندیده و بعد فکر کردیم چون داشتیم حرف میزدیم آقاه نمی تونست کتابشو بخونه بعد دوستم گفت خیلی دلم میخواد بدونم چه کتابی داره میخوانه که انقدر با کله داره میره توش و کلی حرفای دیگه 

خلاصه به ایستگاه مورد نظر برای پیاده شدن رسیدیم وقتی از کنار اقاه رد شدم با لهجه شیرین فارسی گفت خداحافظ منو میگی  

اینکه قیافش اصلا نمی خورد ایرانی نه اصلا 

خلاصه بعد که پیاده شدم برای دوستم تعریف کردم و کلی فکر کردیم که ما دو تا با هم چه چیزایی گفتیم 

کلی هم خندیدیمو رفتیم خانمون