گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

راهنمایی

راستی دوستان اگه کسی به وبلاگ من سر زد و حوصلش شد من خیلی بلد نیستم که چه جوری یه قالب جدید بگذارم یا چه جوری تنظیم کنم که بتونم نظر خصوصی دریافت کنم یا از اون شکلکای خوشکل بگذارم 

خوشحال میشم بتونین کمکم کنید و بگین چه جوری این کارو بکنم و یادم بدین 

ممنون از وقتی که برام صرف میکنید 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی راد پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام
در مورد تغییر قالب که از همون قسمت مدیریت وبلاگ برید تو قسمت انتخاب قالب و یکی از قالب های پیش فرض رو انتخاب کنید.
در مورد شکلک های خوشگل که همین قسمت تماس با من داره ولی اگه می خواید قسمت نظرات هم بذارید باید کدش رو از یکی از بچه های بلاگ اسکای که داره بگیرید و کارهیی که بعدش بایستی انجام بدید را از خودش بپرسید.
نظر خصوصی که باید برید تو قسنت تنضیمات بخش نظر دهی (تو همون مرکز مدیریت وبلاگتون) و درج نظر بعداز تایید را علامت بزنید.

saalam mamnon az rahnamaiton

جوجوک یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.arteen.mihanblog.com/

پس نظر من چی شد؟؟؟؟؟
کجا رفت؟؟؟
دیروز نظر نوشته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد