گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

دلم هوای ایران رو کرده

خیلی دلم هوای ایران و کرده مخصوصا من قبل از عید رو خیلی دوست دارم وقتی همه میان خرید و برای بچه ها لباس های نو میخرن تا دیر وقت مغازه ها باز هستن و مردم مشغول امیدوارم خدا انقدر برکت بنده که هیچ مردی پیش خانواده اش سر خم نکنه و شرمنده نشه انشاالله 

راستش یه چیز دیگه که برام ناراحت کننده است اینه که من هر سال سال تحویل سر سفره بابام مینشستم و اولین عیدی رو همیشه من به بابام میدادم همیشه بابام اعتقاد داشت که دست من براش پر برکته

ولی امسال من نیستم ولی در یک حرکت یه مقدار عیدی فرستادم که حداقل بتونم عیدی امسال رو هم بدم که از این بابت خوشحالم امیدوارم که همیشه سلامتی و شادی باشه و خدا همه پدر و مادر ها رو سالم وسلامت نگه داره  


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد