گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

عید امسال

عید امسال رو اقای همسر به دایی جان قول داده بود بریم خانه شون البته من بیشتر دوست داشتم خانه خودمون باشیم ولی دیدم خیلی هم بد نیست اخه من هز وقت میرم اونجا یاد خاطرات روزای اول میفتم که خیلی برام خوشایند نیست چون همش یاده تنهاییام میفتم البته اقای همسر این موضوع رو میدونه و میدونه من تمایل چندانی به اونجا اومدن ندارم 

و خوب بود خوش گذشت من هم به مامان و بابام گفتم انلاین بمونین تا من هم مثل هر سال لحظه سال تحویل پیش شما باشم و واقعا در این لحظه که من انتظار نداشتم اینترنتشون قطع نشد و مشکلی پیش نیومد و من شاد و خندان که چه خوب شد که اینجوری حداقل پیششون بودم 

چند روز قبل هم که سخت مشغول خانه تکونی بودم و بشور بساب بودم

و چون میخواستیم بریم اونجا اصلا وقت نکردم سفره هفت سین بچینم و سبزه های کچلم رو با خودم بردم و بیچاره سبزه هاموجا گذاشتم و در کمال ناراحتی سبزه هام خشک شدنگریه ولی خب برای سال جدید ارزوهای خوب خوب کردم و از شب قبل ارزوهام با خودم مرور کردم که اگه فرداش هم حول شدم و یادم رفت همش رو مرور کرده باشم  

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجوک سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ

برای برآورده شدن آرزوهایت دعا می کنم دوست جونی
سبزه ها هم برای خودشون عالمی داشتن :-)

mamnon jojoake mehraboon en sha allah khoda baraye hamamon khairo salah bekhad

جوجوک سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ق.ظ

آپ نمی کنی دوست جونی؟

chera khaili dost daram vali nemidonam chand vaghte khaili hosele nadaram jojoak joonam

جوجوک سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

http://www.iranview.ir/pars.aspx
دوست جونی ! برو توی این سایت اسمت را به لاتین تایپ کن و به شکل میخی ببین

ممنون مهربون
و باز هم ممنون که میای اینجا سر میزنی و نطر برام مینویسی امروز اومدم که اپ کنم

جوجوک یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

عزیز دلم!
قربونت بشم من
اشک من را با نوشته هایت در آوردی
حتما دعایت می کنم
من بار دومم است که می روم
بار اول سال ۸۳ دانشجویی رفتم
برایم دعا کن که از هیچ لحظه ای بی نصیب نشوم و سیراب بشم
دلم می خواهد یه عبادت حسابی بکنم
ای خدا
خودت دعوتم کردی
توفیقش را هم خودت بده
ممنونم
الهی به زودی زود قسمتت بشه با همسر محترمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد