گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

داستان بازی گلف

به روز که رفته بودیم خانه یکی از دوستامون تصمیم گرفتیم که برای عصر اون روز تعطیل یک سرگرمی داشته باشیم و پس از بررسی های لازم تصمیم گرفته شد بریم زمین گلف و گلف بازی کنیم البته این زمین گلف مثل اون زمین بزرگا نبود که حرفه ای بازی می کنند و برای اینکه بیشتر خوش بگذره به دو تا خانواده دیگه هم زنگ زدیم که جمعون جمع شه من خودم قبل از اینجا از بازی گلف خوشم نمی یومد و فکر می کرد خیلی بازی بیخود و الکی باشه ولی اینجا رو خیلی قشنگ درست کرده بودن شکل کشتی دزدان دریاییpirateshipff.gif : 140 par 130 pixels. بودو توش 14 تا زمین گلف کوچیک مثل مدل درست کرده بودن که هر کسی مرحله به مرحله پیش میرفت برای اینکه بازیمون جالبتر بشه به دو گروه تقسیم شدیم و قرار شد مسابقه بدیم و هر گروهی که باخت گروه مقابل رو شام مهمون کنه البته توجه داشته باشین که گروه مقابل ما یکی قمی بود و دیگری اصفهانی بازی شروع شد و جدا جالب بود و توصیه می کنم اگه فرصتش پیش اومد حتما بازی کنید هر کسی چوبش و که با توجه به قدش انتخاب کرده بود و همراه توپ برداشت و رفتیم سراغ زمین اول و به همین ترتیب هر گروهی هم یه داور داشت که امتیاز ها رو یادداشت کنه و در نهایت گروه ما برندهtoppoints.gif : 75 par 41 pixels. و ما بسی خوشحال و مشعوف  شدیم   و گروه مقابل مجبور شدند ما رو مهمون کنندeating.gif : 35 par 25 pixels. شام رفتیم یه فست فود پاکستانی که من خیلی از وقتی اومده بودم اینجا دلم میخواست برم و یک چیز برگر خوش مزه خوردیم البته من و همسری دو تا غذای مختلف گرفتیم که ببینیم دفعه دیگه اومدیم کدومو سفارش بزیم که هر دو تاش خوب بود اون روز خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت من حسابی شارژ شدم

نظرات 4 + ارسال نظر
جوجوک چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

پست پر هیجانی بود مخصوصا که آخرش با امورات مهم شکمی ختم شد ولی عکسها باز نشد :-(
قمی ها و اصفهانی هم اسمشون بد در رفته ها ;-)
همیشه به خوشی گلم

زهره سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://zozo1363.blogfa.com

سلام .... چقدر خوب که اتفاقی به وبلاگ منم سر زدی :) ... من خیلی تازه کارم زیاد هم خوب نمینوسم اما خوشحال میشم دوستای جدید داشته باشم ...

زهره سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://zozo1363.blogfa.com

راستی مگه کجا زندگی میکنی که گلف بازی کردی و غذای پاکستانی خوردی ؟؟؟

زهرا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://diary1982.blogfa.com

سلام .
این اولین باریه که میام اینجا...
راستی کجا زندگی میکنی؟؟؟

کلی بهت خوش گذشته ها... خدا رو شکر .
همیشه خوش باشی و خندون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد