گذشت زمان

گذشته حال اینده

گذشت زمان

گذشته حال اینده

تغییر قالب

چند روز بود که تصمیم داشتم قالب وبلاگ رو عوض کنم ولی راستش بلد نبودم و نمی دونستم باید چه جوری این کار و انجام بدم تا اینکه یه روز که داشتم یه وبلاگ رو میخواندم دیدم توی لینک هاش یه لینکی هست به اسم قالب و فهمیدم که میتونم از اینترنت قالب خودمو پیدا کنم

بالاخره چون عجله هم داشتم یکی رو انتخاب کردم چون امروز با همسر جان امدم کتابخانه تا به امور درس خوانی خودم برسم خدا کمکم کنه بتونم از پس این امتحان بر بیام 

دیشب خواب دیدم داریم میریم کربلا خیلی حس خوبی داشتم انشا الله خدا قسمت کنه ایجور جاها رو واقعا باید خدا بخواد یه بار باید داستان مکه رفتنمو باید اینجا بنویسم (اینجا نوشتم که یادم نره بنویسم) 

اگه یکی یه وقت امد اینجا رو خواند برام دعا کنه بتونم امتحانمو خوب بدم هم من هم همسایه جان 

نظرات 1 + ارسال نظر
جوجوک دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ب.ظ

قالب نو مبارک عزیزم
خیلی خوشگله
شاد باشی
امیدوارم به زودی قسمتت شود مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد